Joensuun Kaupunginteatteri – Luottamus ja saumaton yhteistyö
Joensuun kaupunginteatterin värikylläinen historia ulottuu aina vuoteen 1912 saakka. Itse Jouko Turkka on toiminut teatterinjohtajana vuosina 1968-1972. Myös Virran Varrelta Designin tekijöiden ja Joensuun kaupunginteatterin markkinointitiimin yhteinen taival on pitkä – näyttämön takaista yhteistyötä on jatkunut jo liki 10 vuotta.
VAADITAAN LUOTTAMUSTA JA REAGOINTINOPEUTTA
Arki Joensuun kaupunginteatterin kanssa on arkea parhaimmillaan – vivahteikasta vuoristorataa. Ohjelmistopäätösten ja esityskalenterin tahtiin hengittävä markkinointiviestintä vaatii usein erityistä reagointinopeutta ja aikataulujen joustavuutta. Näissä tilanteissa pitkä yhteinen historia auttaa ja saumaton yhteispeli vie varmuudella eteenpäin.
OHJELMISTOPÄÄTÖSTEN TAHTIIN HENGITTÄVÄ MARKKINOINTIVIESTINTÄ
UUDISTETTU VISUAALINEN IDENTITEETTI TAIPUU MONEEN
Uudistimme Joensuun kaupunginteatterin visuaalisen identiteetin sekä markkinointi-ilmeen vuonna 2014. Täysin uudistettu ilme kuvastaa tiivistä ja keskittynyttä vuorovaikutusta näyttämön ja katsomon välillä. Samaan tapaan kuin näyttelijä, eihän hänkään esiinny seinälle, vaan peilaa itseään yleisöstä. Uudistettu visuaalisuus on itsessään vahva ja erottuva, mutta samalla se on hyvin monipuolisesti sovellettavissa tilanteissa, joissa halutaan enemmän huomioarvoa itse esityksen visuaalisuuteen. Ilmeen ohjeistus on yksinkertainen, inspiroiva ja sovellettavissa helposti erilaisiin viestintätarpeisiin.
VUOSIEN VARRELLA TEHTYÄ:
Yhteiskausiesitteet 2 krt / vuodessa
Kausijuliste sekä muu kauden mainonta katukuvassa ja lehdissä
Esitysten käsiohjelmat
Joensuun kaupunginteatterin 100-vuotisjuhlajulkaisu
Uudistettu visuaalinen ilme 2014
Uudistettu verkkopalvelu 2014
SÄHKÖISISSÄ PALVELUISSA ON KASVUNVARAA
Käy kurkkaamassa Joensuun kaupunginteatterin kulisseihin ja tutustu monipuoliseen esitystarjontaan:
» teatteri.jns.fi